Proves d’accés 17-18

Obert el termini d’inscripció a les proves d’accés a cicles formatius del 17 al 31 de maig de 2017. Per a l’alumnat que no reuneix els requisits acadèmics d’accés directe, la legislació vigent estableix la possibilitat d’accedir a la Formació Professional sempre que, a través d’una prova regulada per les Administracions Educatives, l’aspirant demostre tenir la preparació suficient per a cursar amb aprofitament aquests ensenyaments.

Requisits:

• Grau mitjà: Tenir 17 anys d’edat o complir-los durant l’any 2017.

• Grau superior: Tenir 19 anys d’edat o complir-los durant l’any 2017. Les persones que acrediten estar en possessió d’un títol de Tècnic de Formació Professional podran presentar-se a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior quan tinguen com a mínim 18 anys complits l’any de realització de la prova.

Calendari:

• INSCRIPCIÓ: del 17 de maig al 31 de maig de 2017, tots dos inclusivament.

• Publicació llistats alumnes que han de realitzar la prova en un altre centre: 7 de juny de 2017

• Publicació llestes provisionals d’admesos: 7 de juny de 2017

• Publicació llestes definitives d’admesos i exclosos: 14 de juny de 2017

• PROVES GRAU MITJÀ: 19 de juny 2017

• PROVES GRAU SUPERIOR: 20 de juny 2017

• Publicació llestes provisionals qualificacions prova grau mitjà i grau superior: 28 de juny de 2017

• Termini de lliurament documentació justificativa prova grau mitjà i grau superior: del 17 de maig al 5 de juliol de 2017, tots dos inclusivament.

• Publicació llestes definitives qualificacions i lliurament de certificats prova grau mitjà i superior: 7 de juliol de 2017

Impresos:

Mes informació: