Sol·licitud de certificats

Què he de fer per a sol. licitar certificats?
  1. Enviar la sol.licitud per email a 12002671.secretaria@edu.gva.es indicant  nom i cognoms, estudis, tipus de certificació que es demana i telèfon. 
  2.  Quan rebem la sol licitud ens posarem en contacte amb tu per indicar-te si et correspon pagar taxa 046 o no.  Si no has de pagar taxa farem el tràmit directament i t’indicarem com rebre el certificat.
  3. Tràmit de certificats amb taxa 046. 

F Has  de tramitarla i fer el seu pagament (pots vore com punxant ací)Recorda que hauràs d’aportar la documentació corresponent si declares quelsevol reducció a la quota de pagament (familia nombrosa, monoparental, discapacitat…).

 

F Una vegada pagada la taxa, tens dos opcions per continuar amb el tràmit:

 

OPCIÓ PREFERENT. Enviar al email 12002671.secretaria@edu.gva.es el justificant de pagament de la taxa i documentació de família nombrosa, monoparental, discapacitat…, si él el cas, posant en l’assumpte: “Sol.licitud certificat + nom + cognoms.  Per exemple: Sol.licitud certificat Ana López Pérez.

 

En aquest cas, el Centre t’enviarà per correu ordinari la certificació. També te la podem enviar per correu electrònic.

 

PRESENCIAL. Amb cita prèvia. Cridant al telèfon 964739260.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies