Després d’unes setmanes d’esport, convivència i molta emoció, ja tenim els resultats de les finals del 2n trimestre! 🙌✨
Volem donar l’enhorabona a tots els i les participants, i especialment als guanyadors i guanyadores de:
🏸 Bàdminton
🏑 Hoquei
⚽🎾 Futbol-Tenis
Gràcies per omplir l’institut d’energia i joc net! 💙🎒 Seguim sumant esport al nostre dia a dia.
#IESBetxí #PatisActius #EsportEscolar #SomEquip #Betxí
