Si no has pogut matricular-te en cap cicle formatiu i estàs interessat en aconseguir una vacant en el cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes o Impressió Gràfica que s’imparteixen a l’IES Betxí estigues atent a les fases per tal d’aconseguir una.
El número de vacants disponibles és de:
- Sistemes Microinformàtics i Xarxes: 6 vacants
- Impressió Gràfica: 6 vacants
FASE 1: Dia 3 de setembre a les 09:00
Per a tota aquella persona que haja realitzat el procés d’admissió i no haja obtés una vacant es podrà presentar al centre el dia 3 de setembre a les 09:00. En aquest procés s’assignaran les vacants a les persones aspirants segons nota mitjana de l’expedient o la nota de la prova d’accés.
FASE 2: Dia 4 de setembre a les 09:00
Per a qualsevol persona interessada es podrà presentar al centre el dia 4 de setembre a les 09:00. En aquest procés s’assignaran les vacants per odre d’arribada.
Vacants per al dia 4:
- Sistemes Microinformàtics i Xarxes: 4 vacants
- Impressió Gràfica: 4 vacants
