Alumnes de 4t visiten les aules d’FP

L’alumnat de l’optativa Formació i Orientació Personal i Laboral de 4t de l’ESO, grup B, ha visitat les aules de primer curs dels Cicles Formatius de Grau Mitjà que s’imparteixen en l’IES Betxí: Sistemes Microinformàtics en Xarxa i Impressió Gràfica.

De la mà de l’alumnat que està cursant aquests cursos i dels seus respectius tutors, van poder conèixer quins són alguns dels continguts dels diferents mòduls, les diferents dinàmiques de les classes, les sortides professionals dels cicles en el mercat laboral, i els diferents itineraris formatius a seguir després dels cicles formatius.

En les sessions, l’alumnat dels dos cicles va fer diferents demostracions: de muntatge i desmuntatge d’ordinadors a l’aula del cicle de SMX, i, de com realitzar diferents impressions en el taller del cicle de IG. Aquesta visita podrà ajudar a l’alumnat de 4t B en l’elecció del seu itinerari formatiu.

Gràcies a l’alumnat de primer curs dels cicles i als seus tutors per totes les seves explicacions.