FESTA ANIVERSARI ADATAU

El passat divendres 24 de maig l’Associació D’Alumnes Tots A Una (ADATAU) va organitzar un dia de celebració per commemorar els quasi vint anys que porta l’associació d’alumnat a l’IES Betxí, des de 2006.

Aquest acte va estar dedicat a totes les persones que han format part d’ADATAU ja que gràcies a elles l’associació encara existeix, a qui lluitat durant tots aquests anys per a que perdure i per tindre un institut millor.

A més, també vam voler fer un homenatge a totes les persones sòcies que han recolzat i recolzen a ADATAU ja que son el motor de l’associació.

L’acte es va composar per una primera part on vam veure un vídeo per a explicar a l’alumnat el que fa l’associació a l’IES.

Ací teniu l’enllaç per a que el pugueu veure:

A la segona part de l’acte el professor de l’IES Betxí Alfonso Fabregat Rosas va fer un breu discurs en base a la seva experiència com a un dels precursors de l’associació i va recalcar la importància d’esta a l’institut.

Finalment ADATAU i la Federació d’Associacions d’Estudiants (FADES) van convidar a totes les persones sòcies assistents a un xicotet esmorzar.

Aquest nou curs 2024/2025 podeu associar-vos a ADATAU a l’hora de fer la matrícula, hi ha un document adjunt que podeu completar per donar suport a l’associació.