Excursió a Tàrraco de les alumnes de 2n de Batxillerat Humanístic

Les alumnes de 2° de Batxillerat Humanístic que cursen les assignatures de Llatí, Grec i Història de l’Art, van visitar el passat 12 i 13 de gener l’antiga Tàrraco (Tarragona), una de les ciutats clau durant l’època romana, la qual, encara conserva fabulosos vestigis d’aquell període.Un cop allí alumnes i professores vam poder visitar les fantàstiques ruïnes romanes que ens oferia la ciutat: l’amfiteatre, el circ, el pretori, el conjunt de muralles, els fòrums provincial i de la Colònia, el teatre i, per acabar, el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona. Una experiència enriquidora que se’ns dubte ha atorgat a les nostres alumnes una major comprensió del llegat dels romans en la nostra pròpia cultura.