El grup de Debat de l’Institut participa en el VII Torneig Nacional Preuniversitari de Debat a València

Els passats 2 i 3 de desembre les alumnes i alumnes de batxillerat del Grup de Debat de l’Institut van participar en el VII Torneig Nacional Preuniversitari de Debat a València, competint front a més de 80 xics i xiques de València, Castelló, Alacant, Múrcia, Madrid, Saragossa i Barcelona. Alguns dels temes han estat el subsidi de desocupació, les condicions laborals del Mundial de Qatar o la idoneïtat de realitzar carreres universitàries o formació professional. No eren temes senzills, però els van ajudar a créixer en els seus coneixements sobre economia, la realitat social que ens envolta i contrastar-los amb altres punts de vista. Igualment van desenvolupar les seues competències lingüístiques, el treball en equip i el pensament crític. Des d’ací agraïm molt tot el seu treball i generositat. Igualment felicitem l’equip de Múrcia que va resultar triomfador.

Torneig debat batxillerat- fundacionactivate.org

El Torneig de debat PREU està dirigit a alumnes de 1r i 2n de Batxillerat. Com tots els anys el torneig se celebrarà en les instal·lacions de ESIC Business and Marketing School Valencia. Aquest curs 2022/23 es va celebrar el TORNEIG PREUNIVERSITARI els dies 2 i 3 de desembre de 2022.. La temàtica del torneig va ser: «S’ha d’eliminar el subsidi de l’atur i reemplaçar-lo per un programa de …www.fundacionactivate.org