CALENDARI D’ACOLLIDA DEL CURS 21/22 A L’IES DE BETXÍ

• L’entrada de l’alumnat serà del 8 al 10 de setembre de manera escalonada i per nivells tal i com s’indica a continuació:
DIAHORARIGRUPS
Dimecres 8 setembreDe 10h a 12:30h1r i 2n d’ESO
Dijous 9 setembreDe 10h a 12h3r i 4t d’ESO
Divendres 10 setembreDe 10h a 12hBatxillerats i Cicles
Dilluns 13 setembreInici de classes amb horari normalTots els nivells
  • Cal assistir només el dia i hora assignats en la taula anterior.
  • El llistat d’alumnat beneficiari de l’ajuda al transport escolar segons la Resolució de 7 de juny de 2021 del Dtor. Gral. de Centres Docents es publicarà la primera setmana de setembre al web del centre (https://portal.edu.gva.es/iesbetxi/es/informacion/transporte-escolar/)
  • L’ús de mascareta és obligatori, mantenir la distància de seguretat i una bona higiene de mans.
  • Alumnat que presente símptomes compatibles amb la COVID-19, diagnosticat de COVID-19 o guardant quarantena no ha d’acudir al centre.
  • S’haurà de dur material bàsic per a prendre notes, aigua i esmorzar.

Agraïm d’avantmà la vostra col·laboració i aprofitem per a saludar-vos ben cordialment i desitjar a tota la comunitat educativa un bon curs acadèmic 2021/2022.