34 ALUMNES DE L’INSTITUT REUNITS PER FER MATEMÀTIQUES

Un any més, l’alumnat de l’institut PERE-ENRIC BARREDA I EDO ha participat a la prova Cangur.

EL PASSAT DIJOUS 21 DE MARÇ s´hi van presentar 6 alumnes de 1r d’ESO, 5 de 2n d’ESO, 2 de 3r d’ESO, 15 de 4t d’ESO, 6 de 1r de batxillerat.

Des d’ací volem DONAR L’ENHORABONA A TOTS, però cal destacar el resultat optés per:

• Marc Canalias Valdizón 3er ESO , AMB POSICIÓ 44 DE 2261 PARTICIPANTS de tota la Comunitat Valenciana;
  • Lídia Valero Guerola 4t ESO, amb posició 11 de 2075 participants de tota la Comunitat Valenciana;
  • Laia Barreda Adell i Noelia Roig Soligó, de 1er Batxillerat amb posicions 65 i 91, respectivament, de 1250 participants.

Amb la prova Cangur es vol transmetre als estudiants el goig de fer matemàtiques, proposant-los exercicis que van més enllà dels continguts estàndard del currículum, que representen un desafiament interessant i engrescador. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.
La prova Cangur és una activitat matemàtica anual, amb el format de concurs individual, promoguda per l’associació internacional: Le Kangourou sans Frontières, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre centres ni entre zones geogràfiques.