XXXIV Olimpíada Matemàtica Autonòmica

L’IES Pere-Enric Barreda i Edo ha acollit la XXXIV Olimpíada Matemàtica Autonòmica els dies 25 i 26 de maig. Els membres de la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-khwarizmi han organitzat la jornada de classificació de la competició, on 11 dels 72 alumnes participants de les tres províncies passen a la fase nacional en els seus respectius nivells. Benassal ha sigut, doncs, durant aquest cap de setmana, l’epicentre de l’educació matemàtica de la nostra comunitat, el que ha permès, a més a més, el coneixement del món rural i de les seus possibilitats tant als participants com a les seues famílies.
Cal recordar que una alumna del nostre IES i un alumne del col•legi Alcalde Fabregat van estar a un pas de classificar-se per a aquesta fase. Animem l’alumnat en general que l’any vinent seguisquen tenint les ganes de fer i competir i gaudir d’aquestes Olimpíades.