Nou podcast de l’alumnat de Psicologia de 2n de Batxillerat

Us presentem el nou podcast que el grup de l’optativa de Psicologia de segon de Batxillerat hem creat com a tancament del curs 2021/2022. Us volem especificar els temes i les entrevistes realitzades al llarg del programa a diferents professionals del sector de la psicologia:

Inici: presentació del programa, comentari i conclusions relatives a una enquesta sobre ús i influència musical i xarxes socials realitzada a persones de diferents edats i, entre elles, als alumnes de secundària i primer de Batxillerat.
Minut 8:20: entrevista a Maria José Puig, orientadora de l’IES Pere-Enric Barreda i Edo, on ens explica en què consisteix el protocol d’actuació emprat pel centre escolar a l’hora de fer front a possibles trastorns psicològics d’alumnes.
Minut 22:05: entrevista a la psicòloga Abril Pitarch sobre problemàtiques de salut mental habituals a l’adolescència i el paper de les xarxes socials a les nostres vides.
Minut 35:30: entrevista a Maite Bellés, graduada en Psicologia i emprenedora en entorns rurals per al suport psicoeducatiu de famílies, parla sobre el seu projecte més centrat en trastorns que dificulten l’aprenentatge dels alumnes.

Ací teniu l’enllaç a IVOOX per a qui tinga aquesta aplicació: https://go.ivoox.com/rf/87270352