L’alumnat d’Animació del Beatriu visita ANIMALCOI

Els alumnes de 1r i 2n d’Animació del Cicle Superior d’ ANIMACIONS 3D, JOCS I ENTORNS INTERACTIUS de l’IES Beatriu Fajardo de Mendoza van visitar el Festival d’Animació que es celebra a Alcoi, per tercer any consecutiu.

Els del Beatriu van acudir a la segona jornada de l’Animalcoi, el passat 30 de novembre. Els alumnes van poder escoltar en primera persona a professionals de diferents especialitzacions del sector de l’animació que han aportat coneixements, històries i experiències enriquidores.

Gràcies a @karmendecordoba @chemasiscar @nathaliemartz @leticiamontalva i Elena Hernández per compartir les seues experiències i respondre les preguntes de l’alumnat del Beatriu.

També, van veure les sessions de curtmetratges de la vesprada i votar les filmacions que més els va agradar.

#animalcoi23 #festivaldeanimacio #animacio #cutmetratges #iesbeatriu #benidorm