L’alumnat de 1r d’Animació realitzen diferents curtmetratges d’Stopmotion

Els alumnes de 1r d’Animació del Cicle Superior d’ANIMACIONS 3D, JOCS I ENTORNS INTERACTIUS de l’IES Beatriu han començat ja amb els seus curtmetratges d’Stop-motion. Cinc equips competeixen entre si per plasmar la millor història audiovisual mitjançant la tècnica d’animació d’Stop-motion.

L’Stop-motion és una manera d’animar que utilitza fotos fixes d’objectes o de models sense animació, i es col·loquen juntes de manera que en reproduir-les totes a gran velocitat, proporcione una gran sensació de moviment. Els diferents grups de 1r d’Animació han emprat diferents tècniques i materials com la plastimació, els retallables, objectes o joguines de Lego. A més, cada grup tracta una temàtica distinta com el terror, el medi ambient, les desigualtats o l’humor.

Per poder gravar les diferents escenes han estat treballant en una primera fase de preproducció com el guió literari, el guió tècnic, l’escaleta, l’story board, el concept art i l’animàtica. Passos tots ells imprescindibles. Ara es troben immersos en la construcció d’escenaris i personatges i en la fotografia. Els cinc curtmetratges seran valorats pels companys del centre.

L’equip guanyador rebrà un premi. Sort a tots aquests artistes!!!