Iñaki Cupini, premi al millor alumne de Batxillerat

Després de més de deu anys, un alumne del nostre centre obté el prestigiós guardó “Isidro Cortina”, concedit pel Rotary Club de Benidorm, que anualment reconeix al millor alumne de Batxillerat a la comarca de la Marina Baixa.

Si en aquella primera ocasió (2012) va ser Laura Fuertes la guardonada, ha hagut de transcórrer més d’una dècada perquè de nou un alumne de l’IES Beatriu Fajardo de Mendoza s’alce amb este premi, dotat amb tres mil euros, al millor expedient de Batxillerat juntament amb les qualificacions més altes en la prova d’accés a la Universitat.

Ha sigut precisament enguany en què es commemora el XXV aniversari del nostre institut quan hem rebut la notícia, amb el legítim orgull i l’íntima satisfacció que suposa veure realitzats en un alumne els objectius que com a comunitat educativa ens hem marcat en este quart de segle i, sobretot, veure complits els anhels que com a persones il·lusionades en la seua labor diària projectem en el nostre alumnat.

Per això, Iñaki, deixa’ns proclamar als quatre vents la nostra immensa alegria. No podia tancar-se enguany tan especial amb un fermall millor que el teu. I, coneixent-te com et coneixem (la teua senzillesa i la teua generositat sense límits), segur que no tindràs inconvenient.