L’ALUMNAT D’ESO I BATXILLERAT FINALITZA AMB “MOLTA TRAÇA” EL PROJECTE ESO-SKILLS

Al llarg del més de maig cada dimecres els alumnes de tercer i quart d’ESO i de primer de Batxillerat del Beatriu han tingut de l’oportunitat de practicar diferents tècniques relacionades amb àmbits professionals com el muntatge, la fabricació mecànica o l’electrotècnia.

El projecte s’inspira en els campionats de formació professional FPSKILLS on l’alumnat pot demostrar les destreses i habilitats adquirides a través de la realització de tasques tècniques, muntatges i instal·lacions on l’alumnat de cicles del nostre centre ha participat amb èxit repetidament.

El projecte ha estat finançat per Caixabank-Dualiza i FPEmpresa en la Convocatòria d’ajudes per a accions d’orientació innovadora i proactiva cap a la Formació Professional. No podem assegurar si entre l’alumnat hem despertat la vocació d’algun futur electromecànic, enginyer o enginyera o aparellador o aparelladora, esperem que sí, però, això sí, s’ho han passat d’allò més bé aprenent fent.

Feu clic al vídeo per vore què van estar “trastejant”.