La consellera d’educació Raquel Tamarit i el Director General de Formació Professional Manuel Gomicia feliciten el nostres alumnes d’energia i agua en l’última edició dels CVSkills

Benidorm, 05/04/2023

L’última setmana de març es celebraren a la Fira de Mostres de València les anomenades CVSKILLS. Es tracta de competicions de formació professional on l’alumnat pot demostrar les destreses i habilitats adquirides.

Per primera vegada en aquest event, que reuneix centres de tota la Comunitat, acollia una demostració de la família d’energia i aigua gràcies a la iniciativa i esforç del nostre professorat de cicles i l’alumnat del cicle de tècnic de grau mitjà en xarxes i estacions de tractament d’aigua i el patrocini de les empreses Hidraqua i AVK.

Els nostres alumnes van realitzar el muntatge d’un circuit d’aigua amb bombament que simula una escomesa doble d’aigua potable com la que podem trobar en qualsevol carrer demostrant una excel·lent capacitat de treball i destresa en l’execució de la instal·lació.

Si la visita dels companys de cicle va ser una bona sorpresa per als tres alumnes participants i per al professor que va tutoritzar l’activitat quina seria la satisfacció quan van rebre les felicitacions en boca dels patrocinadors i del Director General de Formació Professional Manuel Gomicia i de la Consellera d’Educació Raquel Tamarit.

Enhorabona!!