ORIENTACIÓ ALUMNAT I FAMÍLIES

Seguint instruccions de Conselleria, s’evitarà en la mesura del possible que el personal extern a l’Institut (familiars de l’alumnat o altres) entre en els centres educatius.

L’atenció a les famílies continuarà sent de forma telefònica o per correu electrònic i l’accés al centre serà com a última mesura i sempre amb sol·licitud de cita prèvia i amb registre en la entrada del centre.

——————————————————-

CALENDARI INICI DE CURS

DIMECRES 8 DE SETEMBRE

CURS 2021-2022

2n de BATXILLERAT

A les 11:00 hores recepció de l´alumnat per les seues tutores i tutors, que els rebran en les seues respectives aules.

ARTS: aula 1.4

CIÈNCIES: aula 3.21

HUMANITATS CS: aula 3.20

Finalitzat l’acte de benvinguda, l’alumnat abandonarà el centre i el dijous 9 de setembre començarà les classes en el seu horari habitual.

1r de BATXILLERAT

A les 11:30 hores recepció de l´alumnat per les seues tutores i tutors, que els rebran en les seues respectives aules.

ARTS: aula sala d´actes

CIÈNCIES: aula 2.13

HUMANITATS CS: aula 1.3

3r i 4t d´ESO

A les 12:00 hores recepció de l´alumnat per les seues tutores i tutors, que els rebran en les seues respectives aules.

3r ESOA: aula 3.17

3r ESOB: aula 3.18

4t ESOA: aula 2.9

4t ESOB: aula 2.8

4t ESOC: aula 2.10

1r i 2n d´ESO

A les 12:30 hores recepció de l´alumnat per les seues tutores i tutors, que els rebran en les seues respectives aules.

1r ESOA: aula 1.7

1r ESOB: aula 1.6

2n ESOA: aula 2.15

2n ESOB: aula 2.14