Education-cuate (1)

Optatives

Organització d'optatives per curs:

2n d'ESO

emprenedoria_sostenible_i_social.png

Projectes d'emprenedoria social relacionats amb l'activitat econòmica i empresarial del teu entorn més pròxim, projectes encaminats a crear un triple valor: valor econòmic, valor social i valor mediambiental. Descobriràs sabers d’actualitat i pròxims a la teua realitat i hauràs de realitzar activitats que ajuden a l'autoconeixement i introducció en el món empresarial, de les finances personals i de l'emprenedoria social.

programacio_ia_robotica

Aprendràs sobre intel·ligència artificial i com crear programes de computadora que puguen ajudar a resoldre problemes. També construiràs robots i els provaràs per a veure com interactuen amb el seu entorn. En enfrontar desafiaments tecnològics, també aprendràs a analitzar la forma en què les solucions que proposes afectaran les persones i al món que ens envolta.

francés

Els nous alumnes comencen amb por una nova llengua estrangera, però conèixer-la ofereix un altre camí de comunicació. La seua similitud amb la llengua valenciana ajuda, des del primer dia, a aprendre-la sense dificultat i gaudir-la. Com la lectura d'un bon llibre, la seva pronunciació enganxa

angles.png

Els Jocs i Esports Alternatius engloben totes les activitats físiques que es refereixen a modalitats lúdic-esportives no habituals ni estandarditzades. En aquesta pràctica es poden donar la majoria de les característiques següents: caràcter recreatiu, regles simples i flexibles, atendre al nivell de l’alumnat amb independència del gènere, s'utilitzen materials no convencionals i proporcionen a l'alumnat una pràctica no estereotipada com en els esports convencionals. Aquest taller és un aprofundiment de la Unitat Didàctica impartida a 1r d’ESO.

depar_mates

La matèria Laboratori de Física i Química pretén aportar una visió pràctica dels coneixements que s’imparteixen a l’assignatura Física i Química de l’ESO, de caràcter més teòric. Es proposen activitats d’indagació científica que reprodueixen experiències que ajuden a connectar els conceptes teòrics amb la vida real dels estudiants. Indirectament, els alumnes aprendran a treballar en equip, a utilitzar adequadament els estris necessaris per a dur a terme les pràctiques, a familiaritzar-se amb les mesures de seguretat pròpies d’un laboratori o com es fa una memòria acadèmica sobre un treball d’investigació científica.

naturia

El principal objectiu es convidar l’alumnat a treballar la terra amb les mans. Reconnectar amb les nostres arrels i amb la manera primera d’obtindre aliment. Observar directament com podem obtindre plantes, fruits, flors i reflexionar a prop de la nostra total dependència de la Natura.

Treballarem a diferents àmbits per aconseguir un coneixement més profund de l’agricultura i actituds de respecte amb la resta d’alumnes i amb el medi: tècniques de cultiu, reciclatge d’elements domèstics, elaboració de compost i insecticides biològics.

Treballarem manualment, tant cultivant i cuidant les nostres plantes com fabricant, amb restes domèstics, recipients i florers. De les restes orgàniques farem compost, obtindrem llavors i altres materials.

radio

És una assignatura que permet a l'alumnat treballar la competència oral i escrita, així com l'autonomia personal per tirar endavant projectes propis i en grup. A les classes treballem els diferents tipus de textos periodístics (notícia, reportatge, entre-vista...), aprenem a escriure guions i a utilitzar programes d'edició d'àudio per crear els nostres propis podcasts. A més, la pràctica ens permet reflexionar sobre qüestions d'actualitat i sobre conceptes com les fake news o les xarxes socials.

artsesceniques

Explora el món de l'espectacle en qualsevol de les seues possibilitats: ballar, cantar, actuar...També facilita aprendre a parlar en públic, perdre la vergonya i passar una bona estona entre les hores d'estudi. La metodologia de treball és el treball cooperatiu, per tant, facilita no sentir-se sol/a davant de les dificultats.

cinqueme_Art

Gaudirem de la música, el còmic, la literatura, el cinema i la pintura a través de la llengua francesa. Expressa't en l'art que més t'agrade!

musica

Aquest taller està pensat per a vosaltres, que ja toqueu un instrument musical o simplement vos agrada gaudir de la música fent música amb els teus companys. Bé siga tocant un instrument musical o cantant. Interpretaràs peces conegudes que et resultaran motivadores i atractives amb els instruments que disposem a l'aula de música (flauta, làmines, percussió i d'altres) I si vos agrada cantar juntament amb els teus companys podem formar un Cor, per poder cantar junts les cançons que més ens agraden. Una assignatura pràctica on tu et convertiràs en el protagonista i aprendràs a fer música d'una manera activa, participativa i molt enriquidora.

info1

Consta de continguts teòric-pràctics en els quals es pretén acostar a l'alumnat a les eines que més s'utilitzen habitualment: editors de text i de fotografies. També volem que l'alumnat adquirisca confiança treballant amb el sistema operatiu (carpetes i arxius).

musica.png

 El taller de reforç de pràctica instrumental està pensat per a reforçar la part pràctica de l’assignatura de Música. Per a superar les possibles dificultats que tingues de lectura i interpretació amb la flauta o instruments de làmines. D’una manera més personalitzada fent possible una millor atenció amb el professor en un grup més reduït per tal de millorar el teu aprenentatge en l’ assignatura de Música.

ingles1

Rebràs repàs específic de la llengua estrangera en totes les habilitats: lectura, escriptura, escolta i parla. Repassarem la matèria pas a pas perquè pugues trobar més fàcil l’aprenentatge de l’anglés.

programacio_ia_robotica

 La matèria té un caràcter eminentment pràctic orientat a formar a l’ alumnat en capacitats pròpies del coneixement STEM, presentar problemes per al que es fa una recerca i tractament d’informació i finalment la seua solució pràctica.

Aquest taller “Projectes de Tecnologia” té com a finalitat que els alumnes desenvolupen les eines i actituds necessàries per a poder realitzar projectes mes complicats al llarg de la etapa de l’ESO.

Ficar en pràctica i afermar les capacitats pròpies del coneixement científic, tant manipulatives com de continguts. Es tractarà de fer projectes que engloben tant mecanismes de transmissió i transformació de moviment, així com poder entendre esquemes elèctrics i poder reproduir-los.