Education-cuate (1)

Optatives

Organització d'optatives per curs:

1r d'ESO

angles.png

És una assignatura centrada en millorar les habilitats de l’alumnat per comunicar-se de manera efectiva en anglés, desenvolupant la producció oral i l’escolta activa en diferents contextos.

francés.png

Els nous alumnes comencen amb por una nova llengua estrangera, però conèixer-la ofereix un altre camí de comunicació. La seua similitud amb la llengua valenciana ajuda, des del primer dia, a aprendre-la sense dificultat i gaudir-la. Com la lectura d'un bon llibre, la seva pronunciació enganxa.

artsesceniques.png

La matèria Laboratori d’Arts Escèniques proposa crear un espai d'aprenentatge dedicat al món de la dramatització, el teatre, la dansa i les arts d’acció o performatives que represente un moment de cohesió i coneixement entre l’alumnat participant de 1r d’ESO.

audiovisual.png

La matèria Laboratori de Creació Audiovisual pretén afermar continguts propis de la matèria d'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual de 1r d’ESO, ampliant aquells relatius al llenguatge i a la producció audiovisual des d'una perspectiva predominantment procedimental. L'alumnat ampliarà el seu imaginari analitzant obres diverses i explorant el patrimoni audiovisual, però també creant les seues pròpies propostes tant individualment com en equips de treball coordinats i amb diferents rols i funcions.

info.png

Consta de continguts teòrics pràctics en els quals es pretén acostar a l’alumnat en un ús correcte de les eines que s’utilitzen habitualment en informàtica.

pilota.png

A través de la pràctica de la pilota valenciana podem gaudir d’una activitat amb gran valor motriu ja que és rica en les diferents modalitats, materials, pilotes i instal·lacions, rica en la xarxa de comunicacions, en els diferents papers o demarcacions dels jugadors, en la qualitat i quantitat de moviments, en la incertesa del joc donat pel mòbil, l’adversari o la pista de joc i finalment rica en relació a l’èxit inicial que suposa la seva pràctica i totes les conseqüències positives que açò comporta a nivell d’autoestima.

radio.png

El taller de ràdio és una assignatura que permet a l'alumnat treballar la competència oral i escrita, així com l'autonomia personal per tirar endavant projectes propis i en grup. A les classes treballem els diferents tipus de textos periodístics (notícia, reportatge, entre-vista...), aprenem a escriure guions i a utilitzar programes d'edició d'àudio per crear els nostres propis podcasts. A més, la pràctica ens permet reflexionar sobre qüestions d'actualitat i sobre conceptes com les fake news o les xarxes socials.

orquestra.png

Aquest taller està pensat per a vosaltres, que ja toqueu un instrument musical o simplement vos agrada gaudir de la música fent música amb els teus companys. Interpretaràs peces conegudes que et resultaran motivadores i atractives amb els instruments que disposem a l’aula de música (flauta, làmines, percussió i d’altres).

Una assignatura pràctica on tu et convertiràs en el protagonista i aprendràs a fer música d’una manera activa, participativa i molt enriquidora.

info1.png

Consta de continguts teòric-pràctics en els quals es pretén acostar a l'alumnat a les eines que més s'utilitzen habitualment: editors de text i de fotografies. També volem que l'alumnat adquirisca confiança treballant amb el sistema operatiu (carpetes i arxius).

musica.png

El taller de reforç de pràctica instrumental està pensat per a reforçar la part pràctica de l’assignatura de Música. Per a superar les possibles dificultats que tingues de lectura i interpretació amb la flauta o instruments de làmines.
D’una manera més personalitzada fent possible una millor atenció amb el professor en un grup més reduït per tal de millorar el teu aprenentatge en l’ assignatura de Música.