Admissió curs 22/23
La publicació de les vacants disponibles en cada centre es podrà consultar en la pàgina web de la Conselleria: www.telematricula.es
Les persones interessades hauran d’emplenar el formulari electrònic de sol·licitud d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga.
La persona interessada formularà una sol·licitud per a cada alumne o alumna que contindrà una declaració responsable de cada una de les circumstàncies requerides per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades. No obstant això, aquesta documentació s’aportarà en el moment en què es formalitze la matrícula.
Les persones interessades podran consultar la normativa i accedir a les diferents fases del procediment d’admissió a través de www.telematricula.es, adreça associada a la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. Des d’aquesta adreça també és possible accedir a la «Secretaria Digital»
Aquest procediment l'ha seguir l'alumnat que no és actualment del centre i l'alumnat que vol cursar 1r de Batxillerat (encara que siga alumnat de 4t de l'ESO al nostre centre).
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS D'ADMISSIÓ - CURS 22/23 | |
Web de Conselleria Calendari d'admissió Enllaç a la web de Conselleria |
Termini de presentació de sol·licituds: del 26 de maig al 3 de juny |
ADMISSIÓ i PUNTUACIONS - Decret que regula l'accès - DECRET 40/2016, de 15 d'abril | Disposició consolidada d'aquest Decret
Modificació del Decret 40/2016 (apartat de puntuacions) - DECRET 35/2020, de 13 de març
Admissió d'alumnat - Normativa, presentació telemàtica i impresos (pàgina de la Conselleria d'Educació)
Regulació del procés d'admissió - RESOLUCIÓ de 28 de març de 2022