Departament de Francès

El departament de Francès de l’IES Andreu Alfaro està organitzant per al present curs acadèmic:

· ACTIVITAT D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN PLENA NATURA en Belcaire (Perpignan, França). L’activitat, que tindria lloc del 27 al 31 de març de 2023, està dirigida als alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’optativa de francès.

· INTERCANVI AMB L’ALUMNAT DEL LYCÉE CAMILLE SAINT-SAENS (Rouen, França). L’activitat, que tindria lloc entre Abril-Maig 2023, una setmana (dates sense confirmar), està dirigida a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r Batx de l’optativa de francès.

Per a resoldre qualsevol dubte, poden contactar amb la professora responsable Loli López enviant un mail a md.lopezmarchante@edu.gva.es

Moltes gràcies per la seua col.laboració i per motivar als seus fills en la importància d’aprendre llengües estrangeres.

Loli López Marchante (Professora de Francès.IES Andreu Alfaro)