DONES ECONOMISTES I EMPRENEDEORES

ODS N.o 5: IGUALTAT DE GÈNERE

Des del departament d'Economia hem treballat amb l'alumnat l'ODS número 5 "IGUALTAT DE GÈNERE". L'alumnat de 4° de la E.S.O ha triat, entre un llistat proporcionat per les professores, una dona economista o emprenedora, ha elaborat un cartell amb la seva biografia i les aportacions que han realitzat cadascuna d'elles en el camp de l'economia o de l'empresa, segons el cas. Posteriorment, en classe, han fet una exposició oral davant dels seus companys de l'economista o empresària triada i per a finalitzar s'han exposat en l'hall del centre tots els cartells.
A més hem treballat a classe altres temes relacionats amb la discriminació de gènere:
- Un anàlisi econòmic de la discriminació de gènere: Dones preus, impostos i treball.
- Bretxa salarial.
- Iva i desigualtat.
- Altres dades interessants que demostren la discriminació de gènere: la taxa rosa i el sostre de cristall.

Galeria d'imatges