"Sense la NATURA no som res"

Natura i Art

L’alumnat de Dibuix Tècnic II ha realitzat el croquis dels espais on aniran els murals proposats per l’alumnat de Dibuix Artístic, mesurant i fent els plànols del desenvolupament de l’espai a escala.

L’alumnat de Dibuix Artístic ha treballat en equip amb el següent procés:

· Missatge a traslladar, elements característics de l'ecosistema triat.

· Espai en el que s'ubica.

· Elements compositius, característics del ecosistema.

· Elements plàstics a utilitzar, disseny de formes.

· Referents d'artistes que us inspiren.

· Gama de color.

Tot allò ha estat presentat a la resta del grup.

El projecte contempla els ODS 4, Educació de qualitat, 14 Vida Submarina i 15 Vida de Ecosistemes Terrestres.

De manera individual han buscat un animal del Parc Natural de l’Albufera, i han fet un dibuix realista i descriptiu d’aquest animal, formant part de l’exposició del projecte Erasmus + “Ma Terre: Agissons tous responsables”.

M José Carrión