ECOMATES

Per Nadal, volem treballar conceptes nous matemàtics, el valor del treball en equip i la importància de cuidar el medi ambient.

Construcció arbre de Nadal matemàtic.

Per tot açò, es prepara un arbre de Nadal amb dos fractals: el triangle de Sierpinski i la catifa de Sierpinski. En ell treballem el concepte de fractal, triangle equilàter, bisectriu d’un angle i incentre.

La part de la catifa es fa conjuntament amb l’alumnat de la unitat específica, formada per alumnat d’educació especial.

També volem demostrar que es pot decorar utilitzant fulls reciclats i materials de casa, sense haver d’agafar arbres que després són llançats a la brossa.

Galeria d'imatges