Borsa d’ocupació IES Alcalans

A l’IES Alcalans hem posat en marxa una borsa de treball per a empreses i alumnat amb l’objectiu de posar en contacte el nostre alumnat o antics alumnes del centre amb empreses que treballen en les famílies professionals que tenim al centre: Indústries Alimentàries i Informàtica.

Es tracta d’una borsa privada. Les empreses interessades ens podran informar de les ofertes de treball que tenen i quin perfil de treballador/a estan buscant. De la mateixa manera el nostre alumnat podrà inscriure’s indicant els seus estudis i quin tipus de treball està buscant.

El nostre centre no realitza cap selecció de personal, solament exercim d’intermediaris entre l’oferta i la demanda de treball.

Per a inscriure’s haureu de polsar en els botons que hi ha a continuació:

També donem l’oportunitat a les empreses que vullguen acollir alumnat per a fer pràctiques no remunerades que s’inscriguen en la nostra Borsa d’empreses FCT.