2019. Alcalanada muntanyera

La tercera edició de l’Alcalanada ha sigut diferent a les anteriors. En esta ocasió ho hem fet per la muntanya. Hem fet una ruta de senderisme, des de l’institut fins al paratge de les Coves del Manganés, situades en el terme de Montserrat.

Allí l’alumnat, juntament amb el professorat, tots i totes organitzats per grups, han hagut de superar dos proves:

1. La primera d’elles ha sigut un Rally fotogràfic, on havien de fer-se fotos amb 6 elements que se’ls indicava i que havien de cercar pel paratge.
  2. La segona prova ha consistit en un “Geocatxing”. L’alumnat havia de contestar a unes preguntes, les respostes estaves amagades en uns catxés que estaven situats pel paratge.

Aquesta versió de l’Alcalanada ha tingut molt d’èxit i tothom ho ha passat genial.