SOLICITUD CONVALIDACIONS
La resolución de las convalidaciones reconocidas por el centro se verán reflejadas en WEB FAMILIA.
PRESENTACIÓ ALUMNAT ESO I FPB DILLLUNS 8 DE SETEMBRE PRESENTACIÓ ALUMNAT BATXILLERAT I CFGM/CFGS DIMARTS 9 DE SETEMBRE
DILLUNS 8 DE SETEMBRE
10.00 HORES 1 ESO- SALÓ D’ACTES
10.30 HORES 2 ESO- SALÓ D’ACTES
11.00 HORES 3 ESO- SALÓ D’ACTES
11.30 HORES 4 ESO- SALÓ D’ACTES
11.30 HORES FPB- BIBLIOTECA
El dilluns 8 de setembre no hi ha servei d’autobús.
DIMARTS 9 DE SETEMBRE
10.00 HORES-PRIMER BATXILLERAT-BIBLIOTECA
10.30 HORES-SEGON BATXILLERAT-BIBLIOTECA
10.00 HORES-AUTOMOCIÓ-SALÓ D’ACTES
10.30 HORES-ELECTRICITAT- SALÓ D’ACTES
11.00 HORES-COMERÇ- SALÓ D’ACTES
11.30 HORES-ADMINISTRATIU- SALÓ D’ACTES
Pràctica final Automatització i Robòtica Industrial
Pràctica final dels alumnes de 2n del Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial.
Es tracta d’un projecte classificador de palets on els alumnes han demostrat els coneixements adquirits al llarg del curs en els camps de visió artificial, robòtica industrial, comunicacions industrials, pantalles HMI i programació d’autòmats.
L’alumnat de 4t d’ESO visita el Museu d’Informàtica de la Universitat Politècnica de València
L’alumnat de 4t d’ESO va tindre una emocionant oportunitat d’aprenentatge la setmana passada. Acompanyat pels seus professors, va visitar el Museu d’Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València.
Aquest museu és un tresor per als amants de la tecnologia i la història informàtica. Els alumnes van quedar fascinats en descobrir com ha evolucionat la informàtica al llarg de les dècades. Des de les màquines d’abans fins a les innovacions actuals, el museu ofereix una finestra al passat i al futur de la tecnologia.
Durant la visita, l’alumnat va participar en un taller de robòtica. Utilitzant un xicotet vehicle programat amb una micro:bit, els estudiants es van endinsar en el món de la robòtica. El taller va posar l’accent en el concepte de pensament computacional, ensenyant-los a dividir problemes complexos en tasques més senzilles.
Agraïm a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica per aquesta enriquidora experiència.






