calendario_mat

Documents i tràmits

Matrícula curse 2024/25

A continuació es troben els enllaços dels Impresos de Matrícula de l'IES Núm. 1 - LLIBERTES de Torrevieja.

Els documents es deuen:

1. Descarregar,
  2. Emplenar A ORDINADOR, no a mà,
  3. Imprimir,
  4. Firmar-los (pel pare i la mare, o per tots dos tutors legals de l'alumne/a, en cas de ser menor d'edat) i
  5. Entregar les còpies.
  6. ACLARIMENTS: L'IMPRÉS DE "NORMES DEL CENTRE" TAMBÉ ÉS OBLIGATORI IMPRIMIR, LLEGIR, FIRMAR I ENTREGAR. L'"IMPRÉS DE MATRÍCULA" S'HA D'IMPRIMIR 3 CÒPIES UNA VEGADA FARCIT.

Transport escolar:

L'alumnat que durant el curs anterior va ser beneficiari o autoritzat, TAN SOLS HA DE PRESENTAR L'ESBORRANY (no és necessari que realitze sol·licitud nova, ni les dos coses alhora), sempre que no hagen canviat les dades de l'esborrany, principalment els del domicili; si han canviat les dades, ha de realitzar sol·licitud nova (l'esborrany ja no serviria). L'esborrany es descarrega des de l'Aplicació Web Família.

Alumnat que durant curs anterior no va ser beneficiari o autoritzat del transport escolar però vol sol·licitar transport escolar, ha de presentar sol·licitud nova (documentació en els següents enllaços).

Punxa en cadascun dels links de baix depenent de la matrícula a emplenar: