CALENDARI ACTIVITATS

TRIMESTRETIPUSNOMOBJECTIUSMETODOLOGIADESCRIPCIÓ
CURS 2024-2025
1er (primer i segon)DesemvolupamentToquem a l’escoleta dels iaios1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5APSInterpretar una nadala als nostres majors.
1er (cinqué i sisé)DifusióTrobada musical1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRInterpretarem una peça musical amb carrillons davant de totes les escoles de Mislata.
1er (cinqué i sisé)DesemvolupamentTrobada de nadales1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRInterpretarem una nadala amb carrillons al Centre Cultural de Mislata.
2n (quart)DesemvolupamentMusiqueando a l’escoleta dels iaios1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5APSFarem un concert al centre de dia proper a l’escola amb flabiols y ukeleles.
2n (quart)DifusióMusiqueando al carrer1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABREixirem al carrer a tocar amb els alumnes de 4t amb flabiols y ukeleles.
2n (quart)Difusió1ª Uketrobada del Gregori Mayans amb escoles veïnes1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem un concert a l’aire lliure per a celebrar el dia internacional de l’ukelele.
3r (primer i segon)AvaluacióInauguració del Racó Musical del pati1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFaram una xicoteta atuació.
3r (tercer iquart)AvaluacióInauguració del Racó Musical del pati1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFaram una xicoteta atuació.
3r (cinqué i sisé)AvaluacióInauguració del Racó Musical del pati1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFaram una xicoteta atuació.
3r (cinqué i sisé)DesemvolupamentPlà de Transició amb l’ukemúsica a l’ESO1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem una actuació amb flautes, carrillons y ukeleles al IES Músic Martin i Soler.
TRIMESTRETIPUSNOMOBJECTIUSMETODOLOGIADESCRIPCIÓ
CURS 2025-2026
1er (primer i segon)DifusióToquem al Mercat Municipal1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRInterpretarem una peça musical amb instruments de xicoteta percussió als nostres veïns
1er (cinqué i sisé)DifusióTrobada musical al Gregori Mayans i Císcar1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRInterpretarem una peça musical amb carrillons i ukeleles davant de totes les escoles de Mislata.
1er (primer i segon)DesemvolupamentTornem a tocar a l’escoleta dels iaios1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5APSInterpretar una nadala amb instruments de xicoteta percussió als nostres majors.
1er (cinqué i sisé)DesemvolupamentTrobada de nadales1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRInterpretarem una nadala amb carrillons.
2n (quart)DesemvolupamentMusiqueando a l’escoleta dels iaios1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5APSFarem un concert amb carrillons i ukeleles al centre de dia proper a l’escola.
2n (quart)DifusióMusiqueando al carrer1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABREixirem al carrer a tocar carrillons, flabiols i ukeleles amb els alumnes de 4t
2n (quart)Difusió2ª Uketrobada del Gregori Mayans amb escoles veïnes1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem un concert a l’aire lliure amb ukeleles per a celebrar el dia internacional de l’ukelele.
3r (cinqué i sisé)
Desemvolupament2n Plà de Transició amb l’ukemúsica a l’ESO1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem una actuació amb ukeleles, carrillons i flautes al IES Músic Martin i Soler.
3r (primer i segon)
AvaluacióConcert a les families amb primer cicle.1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem una actuació amb instruments de xicoteta percussió al racó musical per a les families.
3r (tercer i quart)
AvaluacióConcert a les families amb segon cicle.1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem una actuació amb carrillons, flabiols, flautes i ukeleles al racó musical per a les families.
3r (cinqué i sisé)
AvaluacióConcert a les families amb tercer cicle.1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5ABRFarem una actuació amb carrillons, flabiols, flautes i ukeleles al racó musical per a les families.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies