
El dimecres 11 de desembre els nostres alumnes de primer, segon i tercer van fer una visita molt especial a L’*escoleta dels iaios. Allí ens van rebre amb els braços oberts per a escoltar les nostres actuacions. En primer lloc els xiquets de primer van cantar i van ballar «Rodolfo el Reno». A continuació, els xiquets de segon van cantar i van ballar també «L’arbret de Nadal» i finalment, els xiquets de tercer, van cantar la cançó de «Muñeco de Nieve» de la pel·lícula de Frozen, acompanyats d’una base instrumental i van interpretar les cançons de «Doña Cotifina» i «Una Señora» amb carrillons.
