CANTEM I BALLEM A L’ ESCOLA DELS IAIOS

El dimecres 11 de desembre els nostres alumnes de primer, segon i tercer van fer una visita molt especial a L’*escoleta dels iaios. Allí ens van rebre amb els braços oberts per a escoltar les nostres actuacions. En primer lloc els xiquets de primer van cantar i van ballar «Rodolfo el Reno». A continuació, els xiquets de segon van cantar i van ballar també «L’arbret de Nadal» i finalment, els xiquets de tercer, van cantar la cançó de «Muñeco de Nieve» de la pel·lícula de Frozen, acompanyats d’una base instrumental i van interpretar les cançons de «Doña Cotifina» i «Una Señora» amb carrillons.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies