Competències Digitals

En el marc europeu DIGCOMP (Competències Digitals) s’agrupen, organitzen i descriuen un conjunt de competències digitals considerades bàsiques perquè un ciutadà puga actuar en condicions d’igualtat dins de la societat digital de manera crítica i segura. El principal objectiu es reduir la bretxa digital deguda al baix nivell de competències digitals, i aconseguir que la ciutadania puguen viure sense obstacles en la societat digital i avançar en el seu desenvolupament personal gràcies a l’ús crític i segur de les competències digitals.

Nivells: A1 i A2

A1: L’alumne es capaç de desenvoluparse en els aspectes bàsics que s’estudiaran i amb algú que li ajude.

A2: L’alumne es capaç de desenvoluparse en els aspectes bàsics que s’estudiaran i amb algú que li ajude, amb una certa autonomia.

Horari nivell A1.1: Dilluns de 9:15 a 10:50 h.

Horari nivell A1.2: Dilluns de 11 a a 12:40 h.

Horari nivell A2.1: Dilluns de 16 h a 17:40 h.

Horari nivell A2.2: Dimecres de 9:15 a 10:50 h.

Començament del curs: dilluns 16 d’Octubre

XABIA-COMPETENCIES-DIGITALS-A1-I-A2