Excursió comarcal

El dissabte passat 20 d’abril un grup de 51 alumnes vam disfrutar d’una activitat extraescolar molt particular i diferent. Després de l’eixida en autobús des de Xàbia ens vam endinsar en les valls de Pego, en concret a la Vall de Gallinera on ens vam parar al poble Alpatró per esmorzar. Allí vam visitar l’almàssera museu guiats per Biel, un mestre retirat fill del poble però que ha treballat en Xàbia.

A continuació, vam visitar la nevera de dalt d’Alcalà on el nostre mestre Pep Ferrer ens va ajudar a entendre la funcionalitat de l’edificació.

Després, vam visitar la Cova del Rull on ens vam quedar bocabadats de la gran meravella que amaga la terra.

La nostra visita va acabar amb un bon dinaret en el bar Capri de la Vall d’Ebo.

Una jornada intensa on va brillar la cordialitat i el bon ambient.