Eixida a la biblioteca

Dins del foment lector en el que estem sensibilitzats aquest curs,  hem volgut acostar al nostre alumnat a les biblioteques locals.
El dimarts 30 de gener el grup de 3r Formació Base del torn de vesprada va conèixer les instal·lacions i serveis de la biblioteca del poble. A més a més varen fer la sol·licitud per obtenir el seu carnet d’usuari i  poder treure llibres així accedir als ordinadors que estan a disposició dels usuaris registrats.
També ens vam acostar a conèixer la de Duanes perquè alguns d’ells els queda més a prop. Hi vam tenir una guia particular amb l’assessorament de Mar la bibliotecària. Ella ens va explicar detalladament tota la instal·lació.
L’alumnat va quedar molt satisfet i es va mostrar molt agraït per poder tenir accés a un munt de llibres i serveis gratuïts.