Sant Jordi 2024

L’escola d’adults de Borriana acollirà divendres dia 26 d’abril a les 19.30 hores una taula redona que versarà sobre tres poetes que esdevingueren ben representatius en el segle XX: Vicent Andrés Estellés, Miquel Martí i Pol i Joan Margarit. Es tracta d’un acte que han programat conjuntament l’ABC i l’FPA Historiador Viciana per a commemorar el Dia del Llibre i que està obert als socis de l’entitat cultural, a l’alumnat del centre i al públic en general.

Els escriptors Josep Palomero, Joan Garí i Àlex Susanna seran els encarregats d’explicar l’obra poètica d’Estellés, Martí i Pol i Margarit. La jornada promet moltes expectatives entre el públic, atés que són autors ben coneguts i estimats entre els aficionats a la literatura. De fet, molts dels seus versos han sigut musicats i han marcat una fita en la cultura del segle XX.