Viatge a Culla

El dimecres 25 d’octubre, la comunitat educativa de l’EPA Historiador Viciana de Borriana va tenir l’oportunitat d’explorar la riquesa històrica i natural de la comarca. L’excursió va portar-nos a Culla, on vam descobrir les impressionants mines de ferro del Parc Miner del Maestrat. Amb les seues càmeres, els alumnes van capturar els inoblidables moments d’aquesta experiència única. A més de les mines, també vam visitar la majestuosa carrasca monumental de Culla i vam gaudir d’un dinar deliciós al restaurant “La solaneta”. Després, l’aventura ens va portar al casc antic de Culla i al castell, on vam endinsar-nos en la història local. Amb ànims exhausts però somrients, els alumnes van tornar a Borriana plens de coneixements i records inesborrables.