ASSOCIACIÓ D’ALUMNES

L’associació d’alumnes Vega Baixa té el seu àmbit de funcionament en l’Extensió del FPA d’Orihuela.

És una organització que, d’una banda, ofereix activitats formatives dins dels programes E: cursos de Fotografia, Balls de Saló, Costura, Pintura… àmbit en el qual treballa case des dels seus orígens en 1987; i per un altre, realitza una labor d’ajuda, assistència i reivindicació social de la Formació de Persones Adultes i impulsa i participa en les diferents activitats extraescolars del centre.

Els cursos que ofereixen del programa E s’organitzen si hi ha una demanda suficient i es financen com l’aportació dels propis alumnes matriculats. El seu president Francisco Muñoz Torrecillas i el seu secretari José Eugenio Murcia Vegara.

Qualsevol alumne interessat pot ser membre de la mateixa i participar en les seues activitats.

ASSOCIACIÓ D’ALUMNES RAFAEL ALBERTI. L’associació d’alumnes Rafael Alberti té el seu àmbit de funcionament en l’Extensió del FPA d’Almoradí.

És una organització que ofereix activitats formatives dins del programa E si existeix una demanda suficient, col·labora amb les diferents activitats extraescolars i realitzen una labor d’ajuda, assistència i reivindicació social de la Formació de Persones Adultes. La seua presidenta es Carmen Arenas Quiles i la seua secretaria es María Quesada Quesada.

Qualsevol alumne interessat pot ser membre d’aquesta associació i participar en les seues activitats.

Més informació, Paco Muñoz (president de l’Assoc.). Telèfon 679 204 115