Secretaría

Las horas de atención de secretaría son:

  • Lunes: 9:00 – 13:00 y 18:00 – 21:00
  • Martes: 9:00 – 13:00 y 18:00 – 21:00
  • Miércoles: 9:00 – 13:00 y 18:00 – 21:00
  • Jueves: 9:00 – 12:00 y 18:00 – 21:00

Para pedir cita previa con algún miembro del equipo directivo, se puede llamar por teléfono al número 96 282 94 75 en este horario o enviar un email al 46019313@edu.gva.es

o rellenando el siguiente formulario de contacto:

Contacto

Si quieres ponerte en contacto con nosotros rellena el siguiente formulario

  • Indica el asunto por el cual quieres que nos pongamos en contacto contigo. Gracias.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies