Preinscripció Cicle 1

Preinscripcions per al PROGRAMA A, CICLE I

ALFABETITZACIÓ, NEOLECTORS I EDUCACIÓ DE BASE

ALFABETIZACIÓN, NEOLECTORES y EDUCACIÓN DE BASE

ELS HORARIS SÓN ORIENTATIUS:

NIVELL

DIMARTS de 15:30 a 17:30

DIMECRES de 16:00 a 19:00

DIJOUS de 15:30 a 18:30

Aquest grup té com a finalitat treballar l'afiançament de les tècniques bàsiques de lectoescriptura i càlcul. En mòduls com naturals o socials s'inclouran temàtiques d'actualitat relacionades amb el medi ambient, les tecnologies i tots aquells problemes que són notícia cada dia i que ens obliguen a prendre decisions des d'un punt de vista crític.

Este grupo tiene como finalidad trabajar el afianzamiento de las técnicas básicas de lectoescritura y cálculo. En módulos como naturales o sociales se incluirán temáticas de actualidad relacionadas con el medio ambiente, las tecnologías y todos aquellos problemas que son noticia cada día y que nos obligan a tomar decisiones desde un punto de vista crítico.

Preinscripció ALFABETITZACIÓ, NEOLECTORS I EDUCACIÓ DE BASE

"*" indica camps obligatoris

Cursos del Cicle I. Trieu el curs que preferiu*
Cursos del Ciclo I. Escoge el curso que prefiere
Cognoms*
Apellidos
Nom*
Edad que tendrá a 31 de diciembre
Teléfono fijo o móvil
Please enter a number from 600000000 to 999999999.
Propón un taller que desearías cursar que no oferte el centro
Escriu els caràcters que veus/ Escribe los caracteres que ves
Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Protecció de dades de caràcter personal
Protección de datos de carácter personal

• De conformitat amb la normativa europea i espanyola en matèria de protecció de dades de caràcter personal, les dades que ens proporciona seran tractades amb la finalitat de gestió i organització de l'acció i procés educatiu, de les activitats i funcionament del Centre. Podrà exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades personals, limitació i oposició de tractament, presentant un escrit amb registre d'entrada al centre.
  • De conformidad con la normativa europea y española en materia de protección de datos de carácter personal, los datos que nos proporciona serán tratados con la finalidad de gestión y organización de la acción y proceso educativo, de las actividades y funcionamiento del Centro. Podrá ejercer los derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de sus datos personales, limitación y oposición de tratamiento presentando un escrito con registro de entrada en el centro.