Matrícula 2024-2025

Recordeu que tots els cursos són gratuïts!

Matrícula de tots el cursos amb places lliures:

Divendres de 10:30 a 13:00

Documentació alumnat:

• Fotocòpia del document d’identitat: DNI – NIE – Permís de Residència – Passaport.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària SIP.
  • Una foto grandària carnet.
  • Full de matrícula facilitat en el nostre centre.
  • Full de drets d’imatge facilitat en el nostre centre.
  • Pagament assegurança escolar: 1,12€ (només ho han de pagar els menors de 28 anys que es matriculen en graduat i accés a cicles).
  • Per a graduat: fotocòpia expedient acadèmic o contracte, si és necessari)

ATENCIÓ:

No s’acceptaran les matrícules si no es porta tota la documentació!

ADMISSIÓ DE L’ALUMNAT:

Norma general:  majors de 18 anys o complir-los abans de 31 de desembre de 2024.

Graduat: (Excepcions a la norma general: majors de 16 i menors de 18 anys):

-Amb contracte laboral o contracte de formació (han de presentar còpia del contracte en fer la matrícula).

-Esportistes d’alt rendiment (han d’acreditar aquesta condició d’esportista).

–Alumnat estranger que compleix 17 anys l’any natural d’incorporació al sistema educatiu espanyol (no ha sigut escolaritzat abans a Espanya).

–(PCPI) Alumnat que haja finalitzat el curs escolar corresponent als tallers de qualificació inicial professional i que complisca 17 anys fins al 31 de desembre. També alumnat dels programes polivalents que haja finalitzat els dos cursos d’aquesta modalitat, que complisca 17 anys fins al 31 de desembre.

Per a la resta de programes formatius s’aplica la norma general.

Onda, septembre de 2024

Direcció CPFPA L’Aladern