PASSEIG PER LA VALÈNCIA MEDIEVAL

Aprofitant el Dia del Llibre Valencià i la lectura continuada del Tirant lo Blanch que fa la Universitat de València, els grups de Graduat 1 i Graduat 2, així com alumnes dels tallers de la nostra escola vam fer una visita el dia 21 de novembre a la València medieval. El recorregut històrico-literari que vam realitzar va partir de la figura de Jaume I, passà per la Universitat Vella al carrer la Nau i, després de visitar les tres portes de la catedral i el palau de la Generalitat, va finalitzar amb l’edifici de les Corts Valencianes i el Convent de la Trinitat. Així, l’alumnat va també descobrir figures destacades del nostre Segle d’Or com Ausiàs March, Joanot Martorell o Isabel de Villena. Va ser una experiència ben gratificant fora de les aules de cada dia!