La matrícula estarà oberta a partir de juny de cada any lectiu de manera en línia, per a més informació poden telefonar al 966908265.

Actualment en el nostre centre s’ofereixen sis línies de formació en horaris de demà, vesprada o nit, explicat en cada curs:

• Graduat en ESO
  • Batxillerat
  • Accés Universitat
  • Accés CFGS
  • Valencià de la JQCV (nivells A1, B1, B2, C1 i C2)
  • Inglés (Nivell Bàsic i Nivell Mitjà)

A continuació s’explica cadascuna d’elles.

:: Primer cicle d’Educació Bàsica d’adults ::

S’organitza en tres nivells (Alfabetització, Neolectores i Curs Preparatori de GES). En horari de vesprades.

:: Graduat en ESO ::

S’organitza en dos nivells: GES 1 i GES 2 (Graduaduado en ESO). Depenent dels últims estudis realitzats, se situa a l’alumne en un d’ells. Pots triar els horaris al matí, vesprada o nit.

:: Batxillerat ::

Durant el curs es prepara als alumnes per a la prova lliure de batxillerat, que es realitza aproximadament a l’abril. Aquesta prova consta de tres blocs: La part general lingüística, la no lingüística i l’específica. Es recomana tindre el títol de graduat en ESO.

:: Accés Universitat ::

Es prepara la prova d’accés a la universitat de majors de 25, 40 i 45. Els exàmens són al maig aproximadament.

:: Accés CFGS ::

La prova d’accés sol ser al juny. Es recomana tindre un grau mitjà o el títol de graduat en ESO.

:: Valencià Junta Qualificadora::

Es prepara per als exàmens de valencià A1, B1, B2, C1 i C2 de la JQCV en horari de matí i vesprada.

:: Inglés bàsic i mitjà ::

El nivell d’anglés que s’imparteixno és equivalent al d’Escola d’Idiomes, simplement té com a objectiu reforçar o tindre un primer contacte amb l’idioma. Pots triar entre matí i vesprada.

EL CENTRE TAMBIEN OFERTA ELS SEGÜENTS TALLERS:

En ells podem aprendre els diferents tallers per a majors de 18 anys. Veuen a aprendre amb nosaltres.

LES INSCRIPCIONS SERAN TINGUDES EN COMPTE EN ESTRICTE ORDRE DE REGISTRE.
POSTERIORMENT ES PUBLICARAN LES LLISTES D’ADMESOS EN EL TALLER.

:: INFORMÀTICA BÀSICA :: INFORMÀTICA MITJANA :: CUINA :: MANUALITATS :: RANDA :: PATCHWORK :: PILATES ::

– En horari de matins i vesprades (informàtica, Pilates i Cuina són quadrimestrals, la resta anuals)