Cursos DIGCOMP

ATENCIÓ! En el curs 2022-2023, arriba una important novetat al CFPA Joan Lluís Vives en forma de cursos de formació digital per a tota la ciutadania d’Ibi i els voltants: els cursos de Competència Digital A1 i A2, acreditats per la Conselleria d’Educació, a partir del mes de setembre en torns de matí i vesprada, GRATUÏT per a l’alumnat matriculat en qualsevol dels cursos i tallers del centre.

I, és que el nostre centre forma part de la xarxa de centres de la Comunitat Valenciana que la Conselleria d’Educació ha elegit per a implantar el projecte europeu DIGCOMP. És un projecte encapçalat per la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC) que té com a objectiu la formació en competències digitals de la ciutadania valenciana adulta.

El Marc europeu de competències digitals, també conegut com a DigComp, ofereix una ferramenta per a millorar la competència digital dels ciutadans. Hui en dia, ser competent digital significa disposar d’un coneixement profund en tot el que suposa la nova era digital en què vivim i cap a la que cada vegada més ens encaminem.

Aquestos dos primers nivells A1 i A2 que oferim des del curs 2022/23 van especialment destinats a les persones amb necessitats de coneixements bàsics per a començar des de zero i anar adquirint a un ritme progressiu un grau de competència que els permeta progressar en el món de les noves tecnologies de la informació, tan necessària hui en dia per a no quedar-se arrere i estar preparades i preparats per als nous reptes futurs.

Si encara no eres alumne de l’escola d’adults d’Ibi, no dubtes en telefonar o vindre a informar-te i demanar cita per a matricular-te. Són cursos molt interessants, pràctics i recomanables!