ÀUDIO

PODCAST

ENTREVISTES

A la secció ÀUDIOS, que trobareu al desplegable, es pengen els programes diaris que realitza l’alumnat del centre.  El programa matiner el realitza setmanalment una grup de l’escola, des de 6é de Primària fins a Infantil. És un programa en directe, que s’emetix per la megafonia pel centre i s’enregistra perquè les famílies el puguen escoltar.

A la secció PODCAST, que trobareu al desplegable, es pengen els programes diaris que realitza l’alumnat del centre.  El programa matiner el realitza setmanalment una grup de l’escola, des de 6é de Primària fins a Infantil. És un programa en directe, que s’emetix a través de WEBEX per a les aules que desitgen connectar-se de bon matí.

Al llarg del curs escolar el centre treballa al voltant d’una temàtica. D’acord a esta temàtica la Comissió de ràdio i la resta del professorat  fan una recerca de diferents personatges i/o personalitats per  ser entrevistades. A més, també busquem persones que puguen complementar el currículum escolar que es treballa a les diferents àrees . Amb aquestes persones es conforma la secció Entrevistes a l’Evaristo.

HISTÒRIA I OBJECTIUS DE LA NOSTRA RÀDIO ESCOLAR

El 2 de desembre de 2019 es va inaugurar la Ràdio Escolar de l’Evaristo Calatayud de Montserrat. Des de la Comissió de la Ràdio, s’aniran coordinant  diferents activitats amb l’alumnat i amb la nostra comunitat educativa i,  poc a poc, s’anirà implementant amb diversos programes radiofònics, tant en directe com en diferit. Entre els objectius generals de la ràdio destaquem:

1. Millorar la competència comunicativa tant a nivell de llenguatge oral com escrit.

2. Fer visible la  riquesa del valencià com a patrimoni cultural, objecte d’especial respecte i protecció; així com altres llengües.

3. Observar el funcionament de la llengua tant per organitzar la seva expressió, com per adonar-se de totes les possibilitats expressives i lúdiques del llenguatge.

4. Expressar-se per escrit i oralment utilitzant tècniques diverses (diàleg, entrevistes, narració, descripció…) amb finalitats també diverses (fabulació, simulació de situacions comunicatives, expressió de vivències…)

5. Aprendre a investigar per aprendre.

6. Identificar la ràdio com a mitjà de comunicació.

7. Gaudir fent els programes de ràdio.

La Comissió de Ràdio està  oberta a qualsevol proposta per part de les famílies que, gustosament, afegirem a la nostra programació.