Projecte d’Investigació i Innovació Educativa

La Conselleria ha sel·leccionat el nostre Projecte VIVIM LA MÚSICA: L’UKELELE A L’ESQUERDO, i no podem estar més contents i contentes!!!

Amb aquest Projecte volem introduir l’ukelele a l’escola i fer que la música estiga més present que mai a les nostres aules amb la planificació i realització d’activitats relacionades amb l’educació musical. Aquest és el vídeo de presentaciò que vam enviar a Conselleria.

La pràctica instrumental de l’ukelele té nombrosos beneficis per al nostre alumnat:

– Ajuda a desenvolupar la motricitat fina dels nostres alumnes (polsant les cordes).

– Augmenta la seua capacitat de concentració davant d’una tasca.

– Els fa esforçar-se per tal d’aconseguir un objectiu i ser conscients d’aquest esforç com a part important en l’aprenentatge.

– Treballen en equip; tots i totes són part del producte final, el que repercuteix en la seua motivació i l’augment de la seua autoestima.

– Aprenen continguts de llenguatge musical de forma lúdica.

– Són cada vegada més responsables (han de cuidar i responsabilitzar-se del seu instrument).

No ens oblidem de donar les GRÀCIES a l’AMPA del CEIP Dr. Àlvaro Esquerdo pel seu suport i col.laboració amb la compra de 14 ukeleles soprano per poder iniciar el projecte als cursos de 5é i 6é.