Menjador Escolar

El Menjador Escolar del Ceip. Vicente Blasco Ibáñez ofereix servei durant tots els dies lectius del curs.

Compta amb cuina pròpia, on tots els dies es seveix un menú saludable elaborat per la nostra cuinera, utilitzant productes de primeres marques i cuinat al moment.

Diàriament, el nostre alumnat gaudeix d'amanida, primer i segon plat, postres i lacti.

El Servei de Menjador compta amb 7 educadors/es, garantint la millor atenció a cadascun dels grups tant a hora de menjar, com durant la resta de les activitats pròpies del servei.

El Menjador compleix i garanteix totes les mesures higièniques en el tractament i manipulació dels aliments. Així mateix, passa controls sanitaris periòdics que garanteixen l'estat òptim de les instal·lacions.

INFORMACIÓ

HORARI

El menjador funcionarà tots els dies lectius dels mesos de setembre a juny, des de que acaben les classes del matí fins que comencen les classes de la vesprada, és a dir, de 12:30h a 15h i de 13 a 14:30 en setembre i juny.

PREU DE LES MINUTES

Comensals fixes sense beca: 4,10 €
Comensals fixes amb beca: 4,25 €
Comensals esporàdics: 4,25 €/tiquet. Per a la compra de tiquets s’ha d’ingressar 21,25€ en la CAIXA POPULAR (Nº de compte ES97 3159 0031 4022 7151 2523) i portar el justificant de l'ingrés al Centre.

El cobrament de les quotes es realitzarà per domiciliació bancària del 5 al 10 de cada mes. La devolució de les baixes tindrà lloc al final de cada trimestre (sols per als comensals sense beca)

NORMES

- En cas de que l’alumne/alumna arribe a classe a una hora diferent de les 9:00h, s’haurà d’avisar a secretaria si va a fer ús del menjador eixe dia i sempre abans de les 10:00h.
També caldrà avisar en secretaria si l’alumne/alumna ha de deixar les classes per qualsevol motiu al llarg del matí.
- Per poder treballar els hàbits d’higiene, els/les alumnes que utilitzen el servei de menjador hauran de portar UNA BOSSETA amb un raspall i pasta dentífrica, un batidor i una tovalla menuda, tot degudament marcat amb el seu nom.
- Serà obligatori, sols per als alumnes d’educació infantil, portar un davantal marcat amb el seu nom per a ús exclusiu en horari de menjador.
- Si és necessari que es done algun medicament en l’hora de menjador, han de dur un comunicat del metge o una autorització signada pel parE/mare anotant l’hora i la dosi a subministrar (demanar model en secretaria).

COSES A SABER

El menjador escolar del centre, des del primer dia del seu funcionament (i ja fa molts anys), elabora, prepara, cuina i reparteix els dinars des de que entra la matèria prima a la cuina fins que es serveix a les taules. De tot aquest procés s’encarrega la cuinera del menjador i la seua tasca la realitza a la cuina del centre. Ni tan sols quan se’n van la llum o l’aigua es deixa de preparar el dinar a la cuina.
L’empresa d’alimentació i atenció directa als comensals que treballa amb nosaltres en aquest curs és CATERGUAI S.L.

PERSONAL

Rafa Alarcón Vayá (director)

Lucia Cucarella Climent (encarregada)

Celeste García Rodríguez (cuinera)