A.M.P.A.

Les Associacions de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) són entitats sense ànim de lucre l'objectiu fonamental del qual és vetlar per una educació de qualitat en els centres educatius dels seus/es fills/es i representar els interessos dels pares, mares o tutors/es legals en relació al centre.

Les Associacions de Mares i Pares d'Alumnes, com a organització natural de les famílies de cada centre, són fruit de la preocupació d'aquests per l'educació dels seus/es fills/es i de la necessitat d'intervindre, com a part integrant de la comunitat educativa, en les decisions que afecten l'ensenyament.

L'AMPA del Ceip. Vicente Blasco Ibáñez està oberta a totes les famílies que tinguen fills/es estudiant en el col·legi. S'encarrega de portar avant la canalització d'opinions, assessorament als pares i mares, la proposició d'aquelles activitats lúdic-esportives que complementen a les escolars en l'educació integral dels xiquets i xiquetes, el formar part del Consell Escolar, la gestió i compra dels llibres de text, etc. Totes aquestes activitats afectaran l'educació i formació de l'alumnat.

Logotip

EQUIP DE GOVERN

PRESIDENTA: Inma García Copoví - Tlfn: 666 532 699

VICE-PRESIDENTA: Jovana Juárez Aparicio - Tlfn: 659 817 067

SECRETÀRIA: María Loreto Ferrús Abad - Tlfn: 686 114 569

TRESORERA: Desireé Pons Sancho - Tlfn: 615 251 732

INFORMACIÓ GENERAL

CORREU ELECTRÒNIC

ampa.rafelguaraf@hotmail.com

QUOTA CURS 2023/2024

- 20 € -

35640389-designstyle-friends-u

ESMORZAR DE BENVINGUDA:

Com cada començament de curs, tant l'alumnat com el professorat gaudeix del tradicional esmorzar de benvinguda.