Beques MEC

Amb la finalitat de facilitar informació sobre les ajudes convocades pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esport, destinades a l’alumnat que presenta Necessitats Específiques de Suport Educatiu per al curs 2024-2025, s’adjuntes els documents següents:

– ANNEX 1: Una presentació informativa amb les novetats principals d’esta convocatòria, per a difondre entre tota la comunitat educativa per la importància de les dades que conté.

Annex 1.1: Model de sol·licitud d’ajudes per l’alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiuamb indicacions per a les persones sol·licitants, per a difondre entre la comunitat educativa.

– ANNEX 2: Instruccions que els centres (equips directius, personal d’orientació i secretaria) han de seguir per a la revisió, formació de l’expedient i remisió a la unitat de beques de la Direcció Territorial de València.

– ANNEX 3: Impresos autoemplenables dels certificats A) (3.1) i certificat B) (3.2) per als centres.

L’adreça electrònica (becas_dtv@gva.es) és el mitjà preferent per a plantejar i atendre les consultes de la comunitat educativa.