FAQS
Respostes a les preguntes més freqüents.
Com localitze el número de sèrie d’un dispositiu?
Consulta la guia Obtenció del número de sèrie d’un equip dotat per Conselleria per localitzar-ho.
Què signifiquen les sigles que apareixen en els dispositius?
Els equips proporcionats per la Conselleria d’educació empren una nomenclatura formada un codi alfanumèric de 4 dígits, de l’estil ORF4 o CLE2, per a identificar-los. Com a regla general, l’elecció del codi obeïx als… Llegir més
¿Pot el centre comprar equipament i productes TIC?
Existeix un catàleg d’equipament i productes TIC en DELEGATIC, susceptible de ser contractat pels centres educatius de la GVA. Si després de consultar el catàleg seguixes amb dubtes, o necessites autoritzacions, pots posar un tiquet a gvaSAI: ”Nou tiquet sobre Equipament TIC > Delegatic > Dubtes i consultes”
Com sé si un dispositiu del centre té encara assistència tècnica o està obsolet?
El tipus d’atenció tècnica que rep cada equip per part del servici GPT (gestió al lloc de treball) i del SAI (suport i assistència informàtica), és segons:
· Tipus d’equipament
· Origen
· Referència en plec que queda resumida en el següent document: Model d’atenció per tipus d’equip (MATE)
Com done de baixa o retire els meus dispositius obsolets?
El centre no pot desfer-se unilateralment del material distribuït per Conselleria. Per a fer-ho s’ha de seguir un tràmit legal i deixar constància de la baixa dels equips… Llegir més
