RETIRADA D’EQUIPAMENT
El centre no pot desfer-se unilateralment del material distribuït per Conselleria. Per a fer-ho s’ha de seguir un tràmit legal i deixar constància de la baixa dels equips.
Quan des d’un centre es desitge retirar material informàtic obsolet o avariat, tant enviat per la Conselleria com del propi centre, l’adreça del mateix ha de sol·licitar-lo mitjançant una incidència al SAI en «Nou tiquet sobre l’Equip de Treball > Petició > Maquinari > Retirada d’equipament TIC».
En sol·licitar-ho, s’hauran de seleccionar els equips dels quals vulga desprendre’s, en la llista desplegable. Pot passar un temps des de la petició fins que es procedisca a arreplegar l’equip.
BAIXA EQUIPAMENT
A partir d’ara, qualsevol BAIXA d’un equip implica la seua retirada i se seguirien els passos de l’apartat anterior: RETIRADA D’EQUIPAMENT.
- En el cas que es desitge sol·licitar la baixa d’un equip desaparegut, és necessari adjuntar denúncia per robatori o declaració responsable del director indicant que l’equip ha sigut portat a un punt net. En cas contrari romandrà com a ACTIU en l’inventari.
- En el cas d’equips desapareguts i considerats OBSOLETS segons el Model d’Atenció per Tipus d’Equip (MATE), en sol·licitar RETIRADA D’EQUIPAMENT, s’indicarà que l’equip no està en el centre i el SAI canviarà l’estat d’ACTIU a BAIXA.